Anne og Lærke var nogle skønne værter. Vi blev taget godt imod, og nød vores ophold i de fineste omgivelser☀️
1/208
Vi glæder os til at byde jer velkommen i vores store privatejede naturområde med egen sø.
Bakkegaarden er en lille familiedrevet virksomhed, og i det daglige er det mor Anne og datter Lærke, der driver glampingen.
Viser alle 4 ophold · vælg datoer for at se priser og tilgængelighed
“Vi er en lille familie, der sammen driver Bakkegaarden, og vi vægter det personlige værtskab højt. Vi glæder os til at byde jer personligt velkommen i vores store privatejede naturområde som også har egen fiske- og badesø. Vi dyrker selv vores frugt og grønt i vores køkkenhave, og får æg fra egne høns og kød fra vores græskaniner, som bor på gården. Vi støtter vores lokalområde ved at handle lokalt og finde vores samarbejdspartnere lokalt så vidt, det er muligt. Det lokale foreningsliv støtter vi også med en række medlemsaftener. Vi elsker vores natur, og vi er glade for, at kunne dele det med jer! Vi håber, at så mange som muligt kan komme ud i naturen og få en fantastisk oplevelse. Har du særlige behov, så kontakt os på forhånd, så vi kan forventningsafstemme en god oplevelse.”
På tværs af alle 4 ophold
Renhed
4.9
Kommunikation
5
Faciliteter
4.8
Beliggenhed
4.9
Anne og Lærke var nogle skønne værter. Vi blev taget godt imod, og nød vores ophold i de fineste omgivelser☀️
Vi havde en meget skøn overnatning i Camp Fasanen. Vi var afsted med to børn på 7 og 10 år og der noget for os alle. Fiskeri, kanin, badning, tømmerflåde og en fantastisk Camp. Teltet og sengene var rigtig fine. Værterne var varme og vi fik os nogle gode snakke. Morgenmaden var super lækker - især faldt de lune boller og pandekager i god jord - Både hos store og små 😊 Varme anbefalinger!
En veninde og jeg har haft en perfekt overnatning på Bakkegaarden. Vi blev taget hjerteligt imod af Lærke, som informerede om faciliteterne, og så snart vi var ved søen, var hverdagen ude af sind. Der er rent og pænt alle steder, og der er virkelig kælet for detaljerne. En nem og komfortabel måde at overnatte på og samtidig nyde naturen. En varm anbefaling herfra, og skal helt sikkert prøves igen!
Vi havde det skønneste ophold, og kommer helt sikkert tilbage!