Vi har nydt to dejlige Glamping dage hos Jerk og Shani. Dejlig, naturskøn beliggenhed, hyggeligt telt med en god seng og en terrasse hvor vi tændte op op i brændeovnen og lavede en kop te, mens vi sad og nød fuglesang og brøl fra kronvildt eller måske var det elge i brunst. Jerk sørgede for friske blomster, rene faciliteter og lækker morgenmad med friskbagte boller. Varme anbefalinger herfra 🏕️










