Super lækker Glamping oplevelse i lækker natur. Vi havde udfordringer med køleskabet i teltet, da det ikke rigtigt ville køle - dog kunne vi lægge vores ting i køleskabet i køkkenet i stedet for. Lidt nullermænd her og der - men det er jo et telt ;-) Alt i alt havde vi en fantastisk oplevelse i gode rammer - det er helt klart en mulighed at vi vender tilbage.





