Vi havde virkelig en fantastisk oplevelse, så utrolig smukt som det var der. Mario var en god vært, der sørgede for, at vi havde det godt under hele vores ophold. God service og rent og pænt. Kan varmt anbefales! Med venlig hilsen, Stein Håkon og Vibeke :)




