Et magisk sted med fantastisk venlig betjening fra Mario, som viste os rundt og var tilgængelig under hele vores ophold. Vi tilføjede en saunatur, og at kunne saunere og bade under en stjerneklar himmel er noget, man tager med sig i hukommelsen, når vinteren kommer. Alt fra service, hytte, beliggenhed, udsigt, ja alt får 5 stjerner fra os. Kommer vi tilbage hertil? Absolut, tusind tak Campanyon og Mario for et vidunderligt ophold i en eventyrlig miljø.. vi ses snart igen.




