Marios sted er hyggeligt med en meget naturnær atmosfære. Udsigten til søen, de private øer og skovene omkring stedet er fantastisk til små eventyr. Morgenmad og middag menuerne er brede, og maden er god!
1/41
Scandinavian style wooden cottage (51 sqm) for 1-4 people, only 16 minutes from Gothenburg airport. Located just 10 meters from the lake, surrounded by pine forest, wonderfully quiet and relaxing. Panoramic windows with great views of the lake.
BEDROOM with double bed
LIVING ROOM with sofa bed for two, 46″ smart TV, dining table for four overlooking the lake.
KITCHEN with refrigerator, stove with oven, mini dishwasher, microwave, toaster, crockery and cutlery, essential ingredients and spices, coffee maker, Nespresso espresso machine and milk frothing machine.
BATHROOM with toilet, sink, shower cubicle, hairdryer, personal towels and replacement toiletries should you have forgotten anything.
Patio and garden table for four
Free 60Mb/sec wi-fi in the cottage, in the garden and on the lake.
NOTE: Not fully wheelchair accessible.
Private parking space right next to the cottage
Viser alle 1 ophold · vælg datoer for at se priser og tilgængelighed
“Évika boutiquehotel drives af Mario. Han er svensk af fødsel, men hans tidligere sportskarriere bragte ham til at bo i flere europæiske lande, med den konsekvens, at han taler flydende fem sprog*. Han bor på samme ejendom og står derfor altid til rådighed for at hjælpe eller rådgive dig efter bedste evne. *Engelsk, svensk, norsk, fransk, italiensk”
Renhed
4.8
Kommunikation
4.5
Faciliteter
4.8
Beliggenhed
4.8
Marios sted er hyggeligt med en meget naturnær atmosfære. Udsigten til søen, de private øer og skovene omkring stedet er fantastisk til små eventyr. Morgenmad og middag menuerne er brede, og maden er god!
Super ophold
Vi havde et meget dejligt ophold på Evika. Vores hytte var perfekt, meget god morgenmad. Faciliteterne og omgivelserne er så dejlige. Og værterne Mario var hjælpsomme og venlige, vores barnebarn fik en lille gave, da vi tog afsted. Vi kommer helt sikkert tilbage.
Fantastisk ophold i en dejlig hytte ved en smuk sø. Den eneste forbedring ville være flere madlavningsredskaber.