Vi hadde virkelig en flott opplevelse, så utrolig vakkert som det var der. Mario var en god vert som passet på at vi hadde det bra under hele oppholdet. God service og rent og pent. Kan anbefales på det sterkeste! Hilsen Stein Håkon og Vibeke :)
1/30
Viser alle 1 opphold · velg datoer for å se priser og tilgjengelighet
“Évika boutiquehotell drives av Mario. Han er svensk av fødsel, men hans tidligere idrettskarriere førte ham til å bo i flere europeiske land, med den konsekvens at han behersker fem språk*. Han bor på samme eiendom og er derfor alltid tilgjengelig for å hjelpe eller gi deg råd etter beste evne. *Engelsk, svensk, norsk, fransk, italiensk”
Cleanliness
5
Communication
5
Facilities
5
Location
5
Vi hadde virkelig en flott opplevelse, så utrolig vakkert som det var der. Mario var en god vert som passet på at vi hadde det bra under hele oppholdet. God service og rent og pent. Kan anbefales på det sterkeste! Hilsen Stein Håkon og Vibeke :)