Et magisk sted med fantastisk vennlig service fra Mario som viste oss rundt og var tilgjengelig under hele oppholdet vårt. Vi la til en badstueøkt, og å kunne bade og svømme under en stjerneklar himmel er noe man tar med seg i minnet når vinteren kommer. Alt fra service, hytte, beliggenhet, utsikt, ja alt får 5 stjerner fra oss. Kommer vi tilbake hit? Absolutt, tusen takk Campanyon og Mario for et fantastisk opphold i et eventyrlig miljø.. vi sees snart igjen.




