We hebben echt een geweldige ervaring gehad, het was daar zo ongelooflijk mooi. Mario was een goede gastheer die ervoor zorgde dat we ons tijdens ons verblijf goed voelden. Goede service en schoon en netjes. Ten zeerste aanbevolen! Met vriendelijke groet, Stein Håkon en Vibeke :)




