Mario's plek is gezellig met een zeer natuurgerichte sfeer. Het uitzicht op het meer, de privé-eilanden en de bossen rondom de plek is geweldig voor kleine avonturen. De ontbijt- en diner menu's zijn breed en het eten is goed!
1/41
Scandinavian style wooden cottage (51 sqm) for 1-4 people, only 16 minutes from Gothenburg airport. Located just 10 meters from the lake, surrounded by pine forest, wonderfully quiet and relaxing. Panoramic windows with great views of the lake.
BEDROOM with double bed
LIVING ROOM with sofa bed for two, 46″ smart TV, dining table for four overlooking the lake.
KITCHEN with refrigerator, stove with oven, mini dishwasher, microwave, toaster, crockery and cutlery, essential ingredients and spices, coffee maker, Nespresso espresso machine and milk frothing machine.
BATHROOM with toilet, sink, shower cubicle, hairdryer, personal towels and replacement toiletries should you have forgotten anything.
Patio and garden table for four
Free 60Mb/sec wi-fi in the cottage, in the garden and on the lake.
NOTE: Not fully wheelchair accessible.
Private parking space right next to the cottage
Alle 1 verblijven tonen · selecteer datums om prijzen en beschikbaarheid te zien
“Boetiekhotel Évika wordt gerund door Mario. Hij is Zweeds van geboorte, maar door zijn eerdere sportcarrière heeft hij in verschillende Europese landen gewoond, met als gevolg dat hij vijf talen* vloeiend spreekt. Hij woont op hetzelfde terrein en staat daarom altijd klaar om u zo goed mogelijk bij te staan of te adviseren. *Engels, Zweeds, Noors, Frans, Italiaans”
Cleanliness
4.8
Communication
4.5
Facilities
4.8
Location
4.8
Mario's plek is gezellig met een zeer natuurgerichte sfeer. Het uitzicht op het meer, de privé-eilanden en de bossen rondom de plek is geweldig voor kleine avonturen. De ontbijt- en diner menu's zijn breed en het eten is goed!
Super verblijf
We hebben een zeer prettig verblijf gehad bij Evika. Onze cabin was perfect, zeer goed ontbijt. De faciliteiten en de omgeving zijn zo mooi. En de gastheren Mario waren behulpzaam en vriendelijk, ons kleinkind kreeg een klein cadeautje toen we vertrokken. We komen zeker terug.
Geweldige verblijf in een mooie cabin aan een prachtig meer. Enige verbetering zou meer kookgerei zijn.