Otroligt fin gård med fina och fräscha boenden. Toalett/dusch utrymmena var över förväntan, väldigt vackert och fräscht, regelbundet städat. God frukost! Mycket yta att hänga på både ute på gården och inomhus. Gick att laga mat både på grill eller i kök. Trevliga värdar. Gick att hyra bastu som var mycket trevligt. Kommer absolut besöka igen! :)




