Vi har haft två härliga Glamping-dagar hos Jerk och Shani. Underbart, naturskönt läge, mysigt tält med en bra säng och en terrass där vi tände i vedspisen och gjorde en kopp te, medan vi satt och njöt av fågelsång och brölet från kronhjort eller kanske var det älgar i brunst. Jerk såg till att det fanns färska blommor, rena faciliteter och en läcker frukost med nybakade bullar. Varm rekommendation härifrån 🏕️










