Super härlig Glamping-upplevelse i vacker natur. Vi hade problem med kylskåpet i tältet, eftersom det inte riktigt kylde - men vi kunde istället lägga våra saker i kylskåpet i köket. Lite damm här och där - men det är ju ett tält ;-) Sammanfattningsvis hade vi en fantastisk upplevelse i bra omgivningar - det är definitivt en möjlighet att vi kommer tillbaka.





