Vi hade verkligen en fantastisk upplevelse, så otroligt vackert som det var där. Mario var en bra värd som såg till att vi hade det bra under hela vår vistelse. Bra service och rent och snyggt. Rekommenderas varmt! Hälsningar, Stein Håkon och Vibeke :)




