En magisk plats med fantastiskt trevligt bemötande av Mario som visade oss runt och fanns tillgänglig under hela vår vistelse. Vi lade till för bastubad och att få basta och bada under stjärnklar himmel är något man tar med sig i minnet när vintern kommer. Allt från service, stuga, läge, utsikt Ja allt får 5 stjärnor av oss. Kommer vi åka hit igen? Absolut, tusen tack Campanyon och Mario för en underbar vistelse i sagolik miljö..vi ses snart igen.




