Vores oplevelse af Haldbjerg Naturcampus var super god. Værten Tonni var sød at informere om forholdende og forklare lidt om området. Forholdene omkring shelterne var rigtig fine. Tak til Tonni.
1/124
Viser alle 6 ophold · vælg datoer for at se priser og tilgængelighed
“Vi er placeret på og omkring bakken ved Gribskov i Nationalpark Kongernes Nordsjælland. Her tilbydes rustikke faciliteter; bålhuse, tipi eller stjernetelt, som skaber stemningsfulde rammer for særlige begivenheder. Vi sørger gerne for, at jeres arrangement bliver helt specielt. Meget kan lade sig gøre hos os. Vi har gode aftaler med dygtige kokke med forskelligt afsæt. Fælles for dem er smag og kvalitet. Er du i god tid, kan du få brygget dit eget “bryg” og få det serveret som fadøl på dagen. I forbindelse med jeres arrangement, har I mulighed for at overnatte i shelter, telt, tipi eller hængekøje. Udstyr hertil kan lejes hos os. Ønsker I en rigtig seng på et værelse, har vi aftaler med lokale hoteller. Hver shelter/telt overnatningsplads har sit eget område og udsigt samt tilhørende bord/bænkesæt samt bålsted.”
På tværs af alle 6 ophold
Renhed
4.4
Kommunikation
4.6
Faciliteter
4
Beliggenhed
4.1
Vores oplevelse af Haldbjerg Naturcampus var super god. Værten Tonni var sød at informere om forholdende og forklare lidt om området. Forholdene omkring shelterne var rigtig fine. Tak til Tonni.
Nice!!!!!!!
Selve shelteret er fint og kan det som et shelter skal. Dog føler vi stedet er meget overpriced både ift. shelteret og man skal betale 95,- for brænde (hvilket er nødvendigt, når man ikke må medbringe sit eget). Det ville have givet bedre mening, at det var inkluderet i den høje leje pris for shelteret. Endvidere anbefaler vi at man har tænkt på mad inden, såfremt man ikke køber det på stedet, da der er meget langt til nærmeste handle muligheder.
Fin oplevelse med god vært og hyggeligt shelterområde. Vi havde en dejlig overnatning i shelter – værten var super sød og kommunikationen fungerede rigtig godt hele vejen igennem. Dog oplevede vi en del støj fra motortrafikvejen om natten og tidlig morgen. Bålfaciliteterne var brugbare, men panderne var ikke rengjort. Brænde kan købes på stedet, men det er ret dyrt – værten anbefalede også at man bestiller det på forhånd. Alt i alt en god oplevelse med få ting, man bør være opmærksom på.